piątek, 29 lipca 2011

Witam wszystkich

Cześć. Niedawno co założyłem tego bloga i  już na wstępie będę opisywał wszystko co związane z nowymi technologiami, telefonami komórkowymi, informatyką, a więc już zaczynam

Na sam początek chciałbym przedstawić Wam smartphone Sony Ericsson Xperia DUO, czemu akurat ten smartphone chcę wam zaprezentować : ponieważ będzie on gigantem bijącym inne telefony z górnej półki na głowę parametrami i możliwościami. Przedstawię teraz go.

 Parametry  

  • ekran dotykowy o przekątnej 4,5 cala i rozdzielczości 960 x 540 pikseli
  • system Sony Mobile Bravia Engine
  • dwurdzeniowy układ SoC o częstotliwości 1,4 GHz
  • maksymalnie 1,5 GB pamięci RAM
  • 8 GB pamięci flash
  • kontroler sieci bezprzewodowych 802.11b/g/n
  • Bluetooth
  • aparat fotograficzny o rozdzielczości 12 megapikseli z matrycą Exmor R CMOS
  • lampa LED
  • możliwość nagrywania wideo w rozdzielczości 1080p
  • akumulator o pojemności 2500 mAh
  • System operacyjny Android 2.3 


To wszystko robi wrażenie prawda, smartphone na rynek trafi najprawdopodobniej już we Wrześniu. Cena jest jeszcze niewiadomą

1 komentarz:

  1. ten smartphone rzeczywiście wydaje się dobry. z kolei ja ostatnio nabyłem w ofercie Red Bull Mobile smartphone One (oryginalnie - ZTE Blade) i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony. Przed zakupem zapoznałem się ze sporą liczbą ofert i jeśli chodzi o parametry, One może śmiało konkurować z najpopularniejszymi markami na rynku.

    OdpowiedzUsuń